2010-03-09

INFORMAZIOA

      BOTELLOIA
 
 
        Kaixo, ni Lizarra ikastolako ikasle bat naiz, eskutitz hau botelloia atsegin ez duten denentzako bidaltzen dut. botelloia oso ona dela konbentzitu behar dizuedalako.
 
 
       Gazteok dibertitzeko aukera dugula uste baitut, naiz eta gu beti kirol batean jolasten egotea nahi, ondforioz botelloia egiteko eskubidea daukagula uste dut, gehitzeko, auzokoei molestatzen diegula esaten dute, hori egia ez izan arren. Adibidez, gu leku libreetan egiten baitugu, hau da, llanosetan. Edarien esperto bat edari ospetsuenak hauek direla esaten du:bifliter, lima, giniebra, j.b. eta beste batzuk baina bozka zuria, belcha eta peche-a dira gehien edaten direnak. 
 
 
        Egia da batzutan gaizki jartzen direla eta botaka egiten dugula bainan hori dibertitzeko forma bat eta baita ere expresatzeko balio digu, gehitzeko, ez dio inaori minik ematen asko edaten ez badugu, iha denok edaten baitugu.
Beste argudio batgehitzeko, piska bat edanda ona dela esan dezaket, adibidez errusian, bozka edaten dute gorputzan berotzen baitugu, ondoriz alkohola ona dela esango nuke.
 
 
        Azkenik argudio guzti hauek idatzita, boteioia atsegin ezduten guziei oso ona dela konbentsitu izana espero dut, bakarrik noizbeinka edanda ona da eta, 
 
 
 
 
  
 
 






 


 


No hay comentarios: