2010-03-08

2. argudio testua

 
2. argudio testua     


Ondorioa: Nire ondorioz ez dakit zergatik sartu behar zareten futbol talde batekin diru asko gastatzeagatik.



Idatzizko testua

   Kaixo, ni lizarra ikastolako mutil bat naiz eta dbh-ko 2. mailan nago. Futbolean gastatzen den diruarekin alde nago, batzuk ahal dutelako eta besteak ezin dutenez ahal dutenen aurka jartzen dira baina ni alde nago.
 
   Nire ustez ez dago gaizki hori egitea adibidez Real Madrila 227 milioi euro gastatu ditu eta Bartzelonak 95 milioi euro gastatu ditu fitxatzen, hau da, beste futbol taldeko jokalari bat zure taldera etortzea eta jolastea dirua ordainduz. Nik Real Madrilekoa naiz eta ez zait inporta Bartzelonak, Manchester United eta horrelako futbol taldeak diru asko gastatzea eta zuri zer inporta zaizu diru asko gastatzea ez ba duzu jokatzen? Gainera, zer inporta zaizu diru asko gastatzea zure futbol taldeko jokalariak onak badira, irabaziko dute ala ez? Egia esan, dirua gastatzea ez da txarra taldearentzat, adibidez, Real Madrilek diru asko gastatu du, baina, jokalari oso onak ekarri ditu eta Bartzelonak ere bai eta horrela txapelketak irabazteko eerazago izango dute jokalari onekin. Demagun Jerez eta Bartzelona jokatzen dutela, Jerez 2.mailatik igo da eta ez du dirurik gastatu eta Bartzelona dirua gastatu du jokalariak erosten, Bartzelonak Jerezek baino jokalari hobeagoak dituenez errazagoa da irabaztea. Nahiz eta zuk jokalari bat saldu, ez da ahin txarra dirudien bezala jokalaria jotean beste taldea dirua ematen dizu eta zuk beste jokalari bat ekarri dezakezu.
 
   Zure futbol taldea ez du dirurik gastatu eta asko gastatu duen futbol talde batekin galdu duzunez gero, futbol talde horrekin eta erositako jokalariekin sartzen sara.
 
   Nik Real Madrilekoa naiz eta berarekin sartzen dira, baina, niri ez zait inporta. Ez dudan ulertzen da, zergatik sartzu behar zareten taldearekin arrazoirik eman gabe. Ondorioz ez dakit zergatik sartu behr zareten futbol talde batekin diru asko gastatzeagatik jokalariak fitxatzen.
 
 

No hay comentarios: