2010-03-05

2. argudio testua



Ikas Bidaia


  Ni lizarra ikastolako ikasle bat nahiz eta ikas bidaia dibertitzeko dela uste dut,
ikasteko urte osoa izan dugu eta.
  Ziur nago urte bat ikastolan ikasten egotearen ondorioa nekatua egotea izango dela,
orregatik denbora pizka bat beharko genuke erlaxatzeko eta denbora libre bat izateko.
  Zalantzan gartzen dut ikas bidai batean ikastea denbora aprobetzatzea dela, eta
ongi pasatzeko modu bat da. Bezte kanpamentu bat bezala da.
  Badakit nahi dugunean joan gaitezkela dibertitzera,baina ez dut zalantza denok batera
ahin bezte dibertitu gaitezkela, oso zaila izango da guztiok berriro orrelako ekitaldi batera juatea.
  Hoteleko informazioa aurkitu dut eta hotel egpki bat aurkitu dut, marinada du izena,
turismoa egiteko oso egokia da.hotel au ondartzan dago, 228 logela ditu,kafeteria bat du, joku aretoa, telebista dela eta azkoz geiago dauka...

  Ahu izan da nire zalpena eta ezpero dut zuei konbentzitu haal izatea agur.
 
 

No hay comentarios: