2010-03-05

2. argudio testua


Ezkontza homosexualak


Kaixo:

Nik D.B.H 2.mailako ikasle bat naiz, 14 urte ditut eta ezkontza homosexualetaz hitz egin eta iritzia eman nahi dizuet.

Nire ustez, neska bat eta mutil bat ezkontzen diren bezala, bi mutil edo bi neska ere ezkontzeko eskubide berdina dute.

Jende asko homosexualitatearen kontra dago eta askok gaixotasun bat edo transtorno bat dela pentsatzen badute ere, homosexualitetea gauza natural bat da.

Jende askori arduratzen dion gauza bat, bikote homosexualen seme-alabak dira, normalean adoptatu egiten dituzte, baina beste era batzuetan ere izan ditzakete, nik ulertzen dut jendeari bikote homosexualen seme- alabaen hezkuntza arduratzea, ez daukatelako ama eta aita bat edozin familia bezala, baina nahiz eta ama bat eta aita bat ez izan arren, bi ama edo bi aita izateak ez ku beren hezkuntzan afektatzen, eta berdinak direla guraso homosexualak dituzten haurrak eta guraso heterosexualak dituztenak.

Leku batzuetan ezkontza homosexualak onartuta daude, Europan lehenengo aprobatu zuten estatuak Hoanda eta Belgika izan ziran, eta hirugarrena Espaina, hori aurrerapausu bat izan da homosexualitatean, aprobatu zirenetik 13.000 ezkontza inguru ospatu baitira. Guztira, Europan ezkontza homosexualak baimendu dituzten estuatuak, sei izan dira, hala ere, leku bazueten onartuta egonez gero, nire iritziz leku guztietan onartuta egon baherko litzateke. 

Gainera, bikote homosexualak ez dira beste edozein bikote hetrosexual baiano gutxiago ezkontzeko eskubiderik ez izateko, edo bai? nik beintzat ezetz uste dut.

Laburbilduz, ezkontza homosexualen alde egoteko konbentzitu nahi zaituztet, ez zaidalako ondo iruditzen, homosexualak, hetetosualek egiten dituzten gauzak ez egin ahal izatea.


No hay comentarios: