2010-03-05

2. argudio testua




ABORTOA

Kaixo:
Ni hamahiru urteko neska bat naiz eta abortoaren alde nago. Abortoren alde zergatik nagoen arrazoi batzuk emango dizkizuet.
 
Jende gehiena abortoaren alde baitdago, hau da %59.5-ek abortoaren alde daude. Ala ere badago jendea abortoaren aurka dagoena %35-ek abortoaren aurka daude.

Nahiz eta jende asko alde egon, batzuk aurka daude, hilketa bat dela esaten dutelako.

Baina aurra gaizki bizi behar bada, aita eta ama ez dutelako eduki nahi eta ez badiote kasurik egin behar ez da hobe abortatzea?
 
Emakumearen bizitza arrizkua badu abortatu behar da, adibidez aurra joiotzean bost hamar minututara hil behar bada. Baita ere aurra gaizotasun bat badu edo jaiotzean hil behar bada hobe da abortatzea familia ez sufritzeko.
 
Abortatzea ziur nago hobe dela. Adibidez hamazazpi urteko neska batek aur bat izan behar badu, nik uste dutu hobe dela abortazen baitu. Agian emakume bat bada eta bere bizitza eta aurrarena arrizkurik ez badu hobe izango da semea edukitzea. Abortatzeko fetoa hogeitabi aste baino gutxiago izan behar ditu.
 
Nik uste dut abortatzea ongi dagoela nahiz eta batzuk ezetz esan. Au entzun ondoren espero dut zuek ere abortoaren alde egotea edo iritsia zerbait aldatu izana.
 

No hay comentarios: