2010-03-05

2. argudio testua

ETXEKOLANAK

Kaixo Jaun-Andreok,
Ni Lydia naiz 13 urteko neska bat eta idatzi baidut hau zuei konbentzitzeko etxekolanak egitean laguntzea.



Gauza onak daude etxekolanak egiteko dudarik gabe adibidez familiarekin ahal duzuelako egon. Amari lagundu beharko genuke zergatik beraiek guk jaiotzean uzten dute lana eta %58ak egiten dute janaria eta gehiago ume badaude %77a egiten dute janaria, nire ustez lagundu behar genukelako garbiketan eta.



Nahiz eta gauza onak egon batzutan ere daude txarrak. Etxekolanak egoten ba zara egiten egun guztian esate baterako egin duzu janaria, plantxatu duzu, egin duzu zure logela. Ez duzu denborarik lagunekin egoteko eta ahal duzuna ukaezina da adostatu zer etxekolan egin bakoitzak adibidez zu plantxatu eta janaria egin eta besteak beste gauza bat. Baina  kontuan izan lagundu behar diozula amari ez elkarbatu eta berari eman gehiago, guztiei eman berdina. Antzakotzat hartu ere egiten baduzula etxekolanak egun guztian, ez duzula izango denbora etxerakolanik egiteko. Egin ahal duzuena da antolatu zuen denbora.



Noski gauza txarrak egon arren ere guk dakigunez gero ere daude onak zeren adibidez amari laguntzean ari zara lantzen autonomia, ama ez da beti hor egongo eta ikusi behar dugu gauzak gu bakarrik egiten. Hala nola kolada egiteko...




Entzun dudana entzunda, nire ikuspuntuatik proposatzen dut egitea taula bat etxekolanekin eta aste batean etxekolan bat eta beste bat beste aste batean. Hala nola aste batean janaria egitea eta beste aste batean plantxa.


Agur beste bat-arte!.

LYDIA PEJENAUTE =)


No hay comentarios: