2010-03-05

2. argudio testua

BIRZIKLAIA:(ESKUTITZA)



Kaixo, ni 2. D.B.H-ko neska bat naiz, zuei zuzentzen dizuet eskutitz hau, birziklaia garrantzitsua delaz konbentzitzeko eta etxeetan gehiago birziklatzeko eskatuz ere.


Birziklaia garrantzitsua da, hau da, bizitzari lagun ditzakegu eta. Paperak edo kartoiak adibidez,zakarrontzi urdinean, plastikoak ordea zakarrontzi marroietan eta kristalak berdean  baino gainera orain, beste zakarrontzi bat jarri dute olioen grasa hor botatzeko.


Zihur kontrajartzeko zaborra birziklatzen dugunean, ondoren fabrikakgero eta gehiago zikintzen dute ekosistema, hori egia den arren, birziklatuz ekosistemari lagundu egiten diogu. Horri zerbait gehitu behar diot adibide batekin, garagardo lata baten plastikoaren adibidearekin, ibaira botatzean, ondoren itsasora iristean, han dauden izurdeak hil egiten dira plastiko hori janez.



Gainera, uste dut oraindik batzuei ez zaituztedala konbentzitu eta ez zait ezer gertatuko berriz saiatzeagaitik. Ezin ukaturik dut birziklatuta ere ekosistemari lagun ahal dugula eta ez dela hain zaila. Bai egia da fabrikak gehiago kutxatzen dutela, badakit, baino fabrikek ere dute beraien erru garrantzitsuak eta beraien aurka badaude ere ekologistak. Beste ondorioa da rekurso naturalak hobeto gordetzen ditugula, adibidez, papera birziklatuz zuhaitz gutxiago moztuko ditugu papera egiteko.


Orain , nire ondoria aterako dut:
 Birziklatu gehiago on egiten du eta nire proposamena da, adibidez, lehen esan dudanez denok kolaboratuz munduari lagun badiogu denontzat hobeto izango da dena eta horrela ere ez dugu hainbeste zikinkeririk edukiko eta besteentzat ez diogu hainbeste kaltetuko!!!




No hay comentarios: