2010-03-08

2. argudio testua


COPE
 
Kaixo, ni zuen etsai bat naiz:
 

   Errespetu gabeko jendea zarete, zeren eta nahiz eta guztien iritzia errespetatu behar den,nik ezin dut zuena errespetatu. Nire hizkuntza eta kulturaren aurka zaudetelako.
 
 
   Esaterako, hauek dira zuek esandako esaldi batzuk:
"PNV abortoaren alde eta PSOE ikastetxe terroristen alde, ikastolak". Ezin dut ulertu nola izan al den hainbeste gorroto hizkuntza eta kultura bati.
Gainera jendeak euskara gurtzen egon behar zen, hizkuntza zaharrena edo zaharrenetako bat baita. Horrez aparte, dudarik gabe ziztrin galantak baitzarete, honelako gauzak esateko.
 
 
   Jarraitzeko, gauza bat argi gelditzea nahiko nuke. Jarraian, zuen emisora fatxan esan duzuten hainbat gauza esango ditut, asmatutakoak:
"ikastolak terroristen ikastetxeak dira, irakasleak Espaina gorrotatzen irakasten digutela, liburu testuetan terrorismoko gauzak agertzen direla eta irakasten diguten kultura gaizki ezarrita dagoela.
 
 
 
 
Hobe poligrafora ez juatea lehertuko baitzen. Ez dakizute egirik esaten ala?
 
 
   Nahiz eta audientzia asko izan, dituzuen entzuleak zuek bezalakoxeak dira, hau da fatxa galanta batzuk. Nire ustetan holako entzuleak izatea ez du ezer balio, zuek bezala nirentzat zero!
 
 
Nire ikuspuntua azalduz nire laguna ezin da izan pertsona bat ez duela nirea errespetatzen, modu horretan ez nahuelako errespetatzen. 
 
   Horrez gainera, guk berdina eginez gero, adibidez zuek hainbat irrati saiotan euskara eta Euskal Herriari buruz aipatutako gezurrak gu Espainari buruz esango bagenu atsegina irudituko zitzaizue?
 
 
   Gutun labur honekin nire haserrea adierazten saiatu naiz. Ezin direlako honelako lelokeriak jasan, beraz transmisora honetan lan egiten duzuten guztioi propsatzen dizuet, euskara, gure kultura, E.H.ri eta guri errespetatzeko, ez nago oso zihur beteko duzuenik baina ala ere horrelakoak izan arren zerbait egokia izango duzutenez saiatu naiz zuek konbentzitzen. Ondoriz mesedez eskatzen dizuet gu errespetatzea.
 
 
 
 
                                                                                                          



No hay comentarios: