2010-03-05

2. argudio testua Isa (Botelloia)




BOTELLOIA
Kaixo, ni 13 urteko neska bat naiz,gutun hau gazte guztientzako da.Nire iritziz botelloia gauza onak eta txarrak izan ditzake, alde batetik, jende asko ezagutu dezakezulako, baina hori ona izan arren, botelloia gauza txar asko ere baditu.

Esate baterako, dirua beste gauza on batetan gastatu dezakezu eta ez alkoholdun edarietan. Gainera edari hauek oso txarrak dira gazteen organismorako.
Gainera zakarrontziak egon arren, jendea ez ditu erabiltzen eta plastikozko pitxarrak eta botellak lurrera botatzen dituzte, horregatik asko zikintzen da.Eta ez hori bakarrik, asko edaten bada, pertsona batzuek botaka egin eta hor geratzen da.

Baina batzuetan gazteei gauza hauek egitea gustatzen zaie, eguneroko bizitzaz pixka bat ahasteko.
Baita ere botelloi light-ak daude, non alkohol edariak ez dira konsumitzen eta ez dago arriskurik, baina normalean ez dira horrelako botelloiak egiten, zoritzarrez. Arazoa da jendea alkoholik gabe gaizki pasatuko duzula pentsatzen dutela.

Botelloiak ez egoteko, poliziak patrullak jartzen dira, eta hiru bete-funtzio dituzte, drogen kontsumizioa murriztu, botelloi gutxiago egotea eta 18 urte baino gutxiago dituzten pertsonei alkoholdun edariak ez saltzea.
Polizia multzoak egon arren ez da normalean ezer egiten.

Normalean botelloiak parketan edo leku publikoetan egiten dira zeren dirua aurrezten da.

Bukatzeko nire iritzia emango dut, pentsatzen dut botelloi light-ak onak direla eta alkoholdun edariak edan nahi dutenak edan egitea baina zikindu gabe eta kontu handia izanez, ere, ondo iruditzen zait 18 urte baino gutxiago duten pertsonei ez saltzea.
Eta etxebizitza baten ondoan egiten badute zaratarik ez zartzea.









No hay comentarios: