2010-03-08

2. argudio testua



Etorkinak
 
Egun on presidente jauna: 

            Ni Lizarrako neskatxa bat naiz. Gelan emigrazioaren gaia aipatu dugunez gero, bururatu zait zuri eskutitz bat idaztea. Baliakete bi edo hiru lagun etorkin ditudala, ez asko. Baino emigrazioaren alde nago.

 

            Alde batetik, lan gabe pertsona asko daude, 4.048.493. Etorkin asko etortzen baitira, nahiz eta hiritarrei lana kentzen digute, etorkin gehienak, guk nahi ez ditugun lanak hartzen dute, eman dezagun, fast-fooda, zaharrei zaintzeko,...
 
            Bestetik, horietako askok, problematikoak dira, nire ustez, besteei kanporatzea ez dela ideia ona. Problematikoak direnei, zigorra jarri behar diegula, besteak errurik ez dutelako. Modu berean, etorkinen eta bere familien modu bizitza hobeagoa izango da, dirua bidali ahal diotelako. Emigratzen duten hirietara kultura aberasten da. Beraien kultura eta hizkuntzak ezagutu eta ere bai erabili ahal izango ditugulako.

            Horrez gain, etorkinak beraien seme-alabak ekartzean dituztenez, Gure poblazio piramidea hobetzen dute. Haur gehiago daudelako, eta behar ditugulako.
 
            Honen ondorioz, Nik uste dudanez, etorkinak gure gizartean asko laguntzen dute. Honekin, nire iritzia adierazi dizuet, espero dut garbi egotea. Eskerrik asko.
 
                         
                                         Lorea.

No hay comentarios: